Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā
Programma ir licencēta Rīgas Domes Izglītības, kultūras un sporta departamentā!
LICENCE Nr. DIKS-21-68-ail
Tālmācībā (internetā) kursu “Skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanai noteiktās minimālās higiēnas prasības” varat apgūt jebkurā laikā no jebkuras vietas, kad vien ir vēlēšanās un pieejams internets.
e-Semināra mērķis:
Veicināt, attīstīt un uzlabot zināšanas un izpratni par higiēnas prasībām, normām un riskiem visiem saimnieciskās darbības veicējiem, kuri sniedz skaistumkopšanas pakalpojumus Latvijas teritorijā. Nodrošināt katru speciālistu ar nepieciešamo informāciju, lai uzlabotu kopīgo pakalpojumu sniegšanas drošību un kvalitāti. Nodrošināt speciālistiem visas nepieciešamās pamatzināšanas par jaunākajām higiēnas prasībām saimnieciskās darbības veicējiem, kuri sniedz skaistumkopšanas pakalpojumus Programma izstrādāta atbilstoši aktuālajiem saistošajiem noteikumiem un prasībām, un piemērota gan individuāliem pakalpojuma sniedzējiem, gan skaistumkopšanas vai kosmētisko salonu darbiniekiem un kolektīviem.
e-Semināra mērķauditorija:
frizieri, manikīra un pedikīra speciālisti, vizāžisti un citi skaistumkopšanas speciālisti. MK noteikumu 46. punkts paredz – ja pakalpojuma sniedzējam nav akreditētas profesionālās izglītības programmas skaistumkopšanā apguvi apliecinoša, valstī atzīta izglītības dokumenta – diploma vai kvalifikācijas apliecības par profesionālo vidējo vai I līmeņa augstāko izglītību kosmetoloģijā – un viņš nav sertificēta ārstniecības persona, viņam atbilstoši šo noteikumu 3. pielikumam jāapgūst izglītības programma “Skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanai noteiktās minimālās higiēnas prasības”.
- atkārtoti reizi 5 gados.
e-Semināra tēmas:
Saturs atbilstoši MK noteikumiem:
1. Infekcijas slimības, to izplatības risks
2. Pasākumi infekcijas slimību risku samazināšanai
2.1. Personīgās higiēnas prasības
2.2. Roku mazgāšanas un dezinfekcijas metodes
2.3. Darba piederumu dezinfekcijas un sterilizācijas metodes
2.4. Pakalpojuma sniegšanas telpas un to aprīkojuma uzturēšana
3. Normatīvo aktu prasības, kas ir saistošas skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzējiem
3.1. Normatīvie akti par ķīmiskām vielām, biocīdiem
3.2. Normatīvie akti par atkritumu apsaimniekošanu un bīstamo atkritumu savākšanu
4. Apgūto zināšanu pārbaudījums
Maksa par kursiem: 40 EUR
Apmācību norise:
- Veiciet pasūtījumu un apmaksājiet rēķinu, pēc tam saņemiet mācību materiālus un pieeju testam;
- Apgūstiet mācību materiālus un nokārtojiet testu (mēģinājumu skaits nav ierobežots);
- Saņemot testa rezultātus, mēs sagatavojam apliecību un nosūtam uz Jūsu norādīto e-pastu.
Minimālās higiēnas prasības kursi tagad pieejami vēl ērtākā veidā
Šobrīd ir iespējams tālmācības ceļā iziet "Minimālās higiēnas prasības pārtikas uzņēmumā" un "Skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanai noteiktās minimālās higiēnas prasības" kursus, kas salīdzinājumā ar parastām apmācībām ir ātrāk, lētāk, bez papildus izdevumiem, patstāvīgi, piemērotā laikā un neatkarīgi no vietas.
Kursi "Minimālās higiēnas prasības pārtikas uzņēmumā" sniedz pārtikas apritē strādājošajiem darbiniekam nepieciešamās zināšanas par pārtikas nekaitīguma nodrošināšanu. Noklausoties šo kursu dalībnieki saņem apliecību, kas atbilstoši normatīvi tiesisko aktu prasībām dod viņiem tiesības strādāt pārtikas apritē.
Savukārt “Skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanai noteiktās minimālās higiēnas prasības” seminārs palīdzēs ikvienam veicināt, attīstīt un uzlabot zināšanas un izpratni par higiēnas prasībām, normām un riskiem visiem saimnieciskās darbības veicējiem, kuri sniedz skaistumkopšanas pakalpojumus Latvijas teritorijā. Kursi nodrošinās katru speciālistu ar nepieciešamo informāciju, lai uzlabotu kopīgo pakalpojumu sniegšanas drošību un kvalitāti. Programma izstrādāta atbilstoši aktuālajiem saistošajiem noteikumiem un prasībām, un piemērota gan individuāliem pakalpojuma sniedzējiem, gan skaistumkopšanas vai kosmētisko salonu darbiniekiem un kolektīviem.
“Higiēnas prasības pakalpojumu sniegšanā ir kļuvušas daudz nozīmīgākas kā jebkad agrāk. Šādas prasības nosaka ne tikai likums, bet arī katra mūsu paša atbildība, lai mēs nodrošinātu profesionālus, kvalitatīvus un higiēnas prasībām atbilstošus pakalpojumus. Ņemot vērā, cik šobrīd katram no mums ir izšķiroši svarīgi ātrāk atgriezties pie darba, minimālās higiēnas prasības kursi ir pieejami viena klikšķa attālumā. Lai tos varētu iziet visi, kuriem tas nepieciešams, arī cena par šādiem kursiem ir noteikta ļoti simboliska,” uzsver Jānis Ozoliņš higienasprasibas.lv projektu vadītājs.
Visi higienasprasibas.lv kursi ir licencēti Rīgas Domes Izglītības, kultūras un sporta departamentā.
Minimālās higiēnas prasības pārtikas uzņēmumā
Programma ir licencēta Rīgas Domes Izglītības, kultūras un sporta departamentā!
LICENCE Nr. DIKS-21-46-ail
Tālmācībā (internetā) kursu “Minimālās higiēnas prasības pārtikas uzņēmumā” jeb “Sanitārais minimums”, gan uzņēmumā, gan privāti, varat apgūt jebkurā laikā no jebkuras vietas, kad vien ir vēlēšanās un pieejams internets.
e-Semināra mērķis:
Sniegt pārtikas apritē strādājošajiem darbiniekam minimāli nepieciešamās zināšanas par pārtikas nekaitīguma nodrošināšanu. Noklausoties šo kursu semināra dalībnieki var saņemt dokumentu, kas atbilstoši normatīvi tiesisko aktu prasībām dod viņiem tiesības strādāt pārtikas apritē.
e-Semināra mērķauditorija:
Pārtikas apritē iesaistītajiem dalībniekiem ir jānoklausās šo kursu:
- uzsākot darbu pārtikas uzņēmumā un
- atkārtoti reizi 3 gados.
e-Semināra tēmas:
Saturs atbilstoši MK noteikumiem:
1. Vispārīgā daļa:
1.1. galveno pārtikas apriti reglamentējošo Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību raksturojums;
1.2. pārtikas uzņēmēju pienākumi un atbildība;
1.3. pārtikas aprites uzraudzība un kontrole Latvijā.
2. Pārtikas kvalitāte un nekaitīgums:
2.1. pārtikas kvalitātes un nekaitīguma jēdzieni;
2.2. izplatītāko pārtikas izraisītu slimību raksturojums;
2.3. izplatītākie pārtikas piesārņošanas iemesli, piesārņojuma mehānismi un profilakses pasākumi piesārņojuma novēršanai.
3. Personāla higiēnas prasības.
4. Pārtikas higiēna:
4.1. vispārīgās un īpašās higiēnas prasības;
4.2. laba higiēnas un laba ražošanas prakse pārtikas uzņēmumā;
4.3. pārtikas nekaitīguma nodrošināšanas sistēmas pamatprincipi.
Maksa par kursiem: 9 EUR
Apmācību norise:
- Veiciet pasūtījumu un apmaksājiet rēķinu, pēc tam saņemiet mācību materiālus un pieeju testam;
- Apgūstiet mācību materiālus un nokārtojiet testu (mēģinājumu skaits nav ierobežots);
- Saņemot testa rezultātus, mēs sagatavojam apliecību un nosūtam uz Jūsu norādīto e-pastu.
Noteikumi un nosacījumi
www.higienasprasibas.lv noteikumi
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie pakalpojuma pirkšanas – pārdošanas noteikumi (turpmāk „Noteikumi“), kuri stājas spēkā līdz ar ikonas „Apstiprināt pasūtījumu“ nospiešanu, ir obligāts tiesisks dokuments, kurā ir noteiktas Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumi, pakalpojuma iegādes un norēķināšanās nosacījumi, pakalpojuma piegādes un atgriešanas kārtība, pušu atbildība un citi ar pakalpojuma pirkšanu – pārdošanu saistīti nolikumi www.higienasprasibas.lv interneta portālā.
1.2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, labot un papildināt Noteikumus, ņemot vērā tiesiskajos aktos noteiktās prasības.
2. Personas datu aizsardzība
2.1. Jebkura informācija, kura ir saistīta ar personas datiem, un, kura tiek reģistrēta interneta portālā www.
higienasprasibas.lv, tiek turēta slepenībā un netiek publiskota.
3. Pircēja tiesības
3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties pakalpojumus interneta portālā www.
higienasprasibas.lv saskaņā ar šajos Noteikumos noteikto kārtību.
3.2. Pircējam ir tiesības atteikties no pakalpojuma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no pakalpojuma iegādes brīža, paskaidrojot atgriešanas iemeslu. Par atteikuma tiesību izmantošanu Pircējam ir jāpaziņo rakstiski uz Pārdevēja e-pastu, norādot pakalpojumu, kuru vēlas atgriezt, kā arī tā pasūtījuma numuru.
3.3. Noteikumu punktā 3.2. paredzētās Pircēja tiesības tiek īstenotas saskaņā ar LR MK izdotā Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta pirmajā daļā noteiktajām atteikuma tiesībām.
3.4. Noteikumu punktā 3.2. paredzētās tiesības Pircējs var izmantot tikai tādā gadījumā, ja Pircējs pakalpojumu nav lietojis (tas nozīmē - lejuplādējis).
4. Pircēja saistības
4.1.Pircējam ir pienākums samaksāt par pakalpojumu un pieņemt tos saskaņā ar šajos Noteikumos paredzēto kārtību.
5. Pārdevēja tiesības
5.1. Ja pircējs mēģina kaitēt interneta portāla darba stabilitātei un drošībai vai arī pārkāpj savus pienākumus, pārdevējam ir tiesības tūlīt pat, bez jebkāda brīdinājuma ierobežot vai apturēt Pircēja iespēju izmantot interneta portālu, vai pat atsevišķos gadījumos – likvidēt Pircēja reģistrāciju.
5.2. Pārdevējam ir tiesības, iepriekš nebrīdinot, likvidēt pircēja pasūtījumu tādā gadījumā, ja Pircējs, izvēloties noteikumu punktā 7.2.1. paredzēto apmaksas veidu, nesamaksā par precēm 3 (trīs) darba dienu laikā.
6. Pārdevēja saistības
6.1. Pārdevējs apņemas cienīt un ievērot Pircēja tiesības uz privātumu un viņa personīgo informāciju, kura norādīta interneta portāla reģistrācijas veidlapā, - izņemot tos gadījumus, kuros Pircēja personas dati trešajām personām var tikt atklāti tikai saskaņā ar LR MK izdoto Fizisko personu datu aizsardzības likuma 12. un 13. pantu.
6.2. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītos pakalpojumus uz Pircēja norādīto e-pasta adresi, saskaņā ar 8 punktā paredzētajiem nosacījumiem.
6.3. Ja Pārdevējs dēļ svarīgiem apstākļiem nevar Pircējam piegādāt viņa pasūtīto pakalpojumu, tad Pārdevējs apņemas atgriezt Pircēja priekšapmaksas laikā samaksāto naudu.
7. Pakalpojumu cenas, apmaksāšanas kārtība un termiņi
7.1. Pakalpojumu cenas interneta portālā un sastādītajā rēķinā tiek norādītas bez PVN. (SIA nav PVN maksātājs)
7.2. Pircējs par pakalpojumiem norēķinās vienā no šiem veidiem:
7.2.1. Apmaksa ar bankas pārskaitījumu – tā ir priekšapmaksa, kur Pircējs, izdrukājot rēķinu, pārskaita naudu uz interneta veikala www.higienasprasibas.lv bankas kontu.
7.2.2. Maksāt tiešsaitē izmantojot Swedbank banklink vai maksājumu karti.
7.3. Norēķinoties veidā, kurš paredzēts punktā 7.2.1., Pircējs apņemas par pakalpojumiem samaksāt tūlīt. Ņemot vērā punktā 5.2. paredzēto kārtību, Pārdevējam ir tiesības formēt pakalpojumu sūtījumu un sākt skaitīt pakalpojuma piegādes termiņu no tās dienas, kad tiek saņemta apmaksa.
8. Pakalpojuma piegāde
8.1. Pircējs, pasūtot pakalpojumu, apņemas norādīt e-pastu un kontakttālruni.
8.2. Pārdevējs apņemas piegādāt pakalpojumu Pircējam, ievērojot pakalpojuma aprakstos norādītos termiņus. Vienlaicīgi Pircējs arī piekrīt, ka atsevišķos gadījumos pakalpojuma piegāde var kavēties dēļ neparedzētiem un no pārdevēja neatkarīgiem apstākļiem. Tādā gadījumā Pārdevējam ir nekavējoties jāsazinās ar pircēju un jāsaskaņo pakalpojuma piegādes jautājumus.
8.3. Visos gadījumos, kad Pircējam pakalpojums netiek piegādāts laicīgi Pircēja vainas vai no viņa atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējam nav jāuzņemas atbildība par šo pakalpojuma piegādes termiņa neizpildi.
8.4. Tādā gadījumā, ja Pircējs, pamatojoties uz punkta 3.2. noteikumiem, atsakās no pirkšanas – pārdošanas līguma, Pircējam ir pienākums apmaksāt visus tiešos pakalpjuma atgriešanas (Pārdevējam) izdevumus, kuri ir saistīti ar nosūtīšanas izcenojumiem. Ja atgriešanu kārto Pārdevējs, tad izmaksu summa tiek atskaitīta no atgriešanai paredzētās naudas, kuru Pircējs pirms tam bija iemaksājis par pakalpojumiem. Ja šī atskaitīšana nesedz visas Pārdevēja prasības, t.i. Pārdevēja izdotā summa par pakalpojuma atgriešanu ir lielāka par pakalpojuma vērtību, Pircējs apņemas 15 (piecpadsmit) dienu laikā samaksāt Pārdevējam atlikušo summu.
9. Atbildība
9.1. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par reģistrācijas formā sniegto datu patiesumu. Ja Pircējs reģistrācijas formā nesniedz precīzus datus, tad pārdevējs neatbild par kļūmēm, kuras radušās dēļ šī iemesla.
9.2. Pircējs atbild par savu pieslēgšanās datu nodošanu trešajām personām. Ja www.higienasprasibas.lv piedāvātos pakalpojumus izmanto trešā persona, pieslēdzoties pie interneta portāla, izmantojot pircēja pieslēgšanās datus, Pārdevējs šo personu uzskata par pircēju.
9.3. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības tajos gadījumos, ja zaudējumi rodas tad, ja Pircējs nav ņēmis vērā Pārdevēja ieteikumus un Pircēja pienākumus – nav iepazinies ar šiem noteikumiem, kaut gan šāda iespēja Pircējam tika piedāvāta.
9.4. Ja Pārdevēja interneta portālā ir norādes uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai personu mājas lapām, Pārdevējs nav atbildīgs par tur esošu informācijas saturu vai darbību. Pārdevējs šīs mājas lapas nepieskata, nekontrolē un nepārstāv to uzņēmumus vai personas.
9.5. Rodoties kādiem zaudējumiem, vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus.
10. Noslēguma noteikumi
10.1. Šie noteikumi ir sastādīti, vadoties pēc LR tiesiskajiem aktiem.
10.2. Uz šo noteikumu pamata izveidojušajām attiecībām, tiek piemērotas LR tiesības.
10.3. Visas nesaskaņas, kuras radušās dēļ šiem noteikumiem, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja vienoties neizdodas, strīdi risināmi saskaņā ar LR likumos paredzēto kārtību.
Privātuma politika
Šī Privātuma politika sniedz skaidrojumu par to, kādus Jūsu personas datus mēs ievācam un apstrādājam, kādiem mērķiem tos izmantojam un citu informāciju par Jūsu datu apstrādi.
KĀDUS JŪSU DATUS APSTRĀDĀJAM UN KĀDIEM MĒRĶIEM?
Personas dati ir jebkāda informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu.
Mēs apstrādājam dažādus personas datus, atkarībā no tā, kāda veida saskarsmi esam izveidojuši ar Jums.
Mēs apstrādājam Jūsu vārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi, kad Jūs sniedzat informāciju mūsu tīmekļa vietnē, lai uzdotu interesējošus jautājumus, kas skar mūsu darbību, kā arī piesakāties kādam no mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem.
Mēs apstrādājam Jūsu vārdu, uzvārdu, personas kodu, tālruņa numuru, e-pasta adresi, dzīvesvietas adresi un fotogrāfiju, lai nodrošinātu Jūsu reģistrāciju mūsu organizētajām apmācībām/kursiem un saņemtu apmācības kursu apliecinošu dokumentu.
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai pārbaudītu Jūsu identitāti, slēgtu ar Jums līgumus, nodrošinātu savlaicīgu un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu un atbilstību normatīvo aktu prasībām.
Papildu iepriekš minētajam, mēs varam apstrādāt datus, kurus sniedzat mūsu darbiniekiem savstarpējās saziņas ietvaros (rakstveidā, telefoniski, e-pastā, klātienē).
KĀDOS GADĪJUMOS UN KĀDIEM DATU SAŅĒMĒJIEM MĒS ATKLĀJAM JŪSU DATUS?
Lai nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu, organizējot darba drošības kursus darbam Ziemeļvalstīs, mēs varam nodot Jūsu vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu mūsu uzticamajiem sadarbības partneriem Somijā. Mēs sniedzam tikai tādu datu apjomu, kas ir nepieciešams konkrēta uzdevuma izpildei vai konkrēto pakalpojumu sniegšanai.
Mūsu sadarbības partneri var apstrādāt Jūsu personas datus tikai pēc mūsu norādījumiem un nedrīkst izmantot citiem mērķiem vai nodot citām personām bez mūsu piekrišanas un glabāt tos pēc mūsu dotā uzdevuma izpildes vai sadarbības izbeigšanās. Turklāt tiem ir jānodrošina Jūsu datu aizsardzība saskaņā ar spēkā esošo normatīvo aktu prasībām.
KĀ MĒS NODROŠINĀM JŪSU DATU DROŠĪBU?
Lai garantētu ievāktās informācijas drošību un aizsargātu Jūsu personīgo informāciju no nelikumīgas piekļuves, izmantošanas vai atklāšanas, mēs esam ieviesuši elektroniskus, fiziskus un administratīvus drošības pasākumus.
KAD MĒS DZĒŠAM JŪSU PERSONAS DATUS?
Mēs glabājam Jūsu personas datus tik ilgi, cik tas ir nepieciešams iepriekšminēto mērķu sasniegšanai.
Mums ir likumīgs pamats Jūsu datus nedzēst, ja to apstrāde notiek, ievērojot likumā noteiktās prasības attiecībā uz datu glabāšanas ilgumu, piemēram, grāmatvedības likuma vai līgumsaistību izpildei.
KĀDAS TIESĪBAS JUMS SNIEDZ DATU AIZSARDZĪBAS NORMATĪVIE AKTI?
Jums ir tiesības saņemt informāciju par Jūsu personas datiem, tiesības labot Jūsu personas datus, tiesības pieprasīt ierobežot datu apstrādi, tiesības pieprasīt dzēst datus (tiesības būt aizmirstam), tiesības uz datu pārnesamību un tiesības iesniegt sūdzību.
Jūsu tiesības tiks īstenotas brīdī, kad mēs saņemsim no Jums iesniegumu, kas ir apstiprināts ar e-parakstu, vai klātienē, uzrādot personu apliecinošus dokumentus.
Mēs varam veikt izmaiņas Privātuma politikā jebkurā brīdī un pēc saviem ieskatiem. Labojumi stājas spēkā pēc to publicēšanas mājas lapā. Jūs esat atbildīgs periodiski pārlasīt šo Privātuma politiku, lai būtu pārliecināts, ka esat iepazinies ar izmaiņām.
SĪKDATNES (cookies)
SĪKFAILU IZMANTOŠANA
Mēs izmantojam sīkfailus un citu tehnisko informāciju, lai uzlabotu mūsu tīmekļa vietni, padarītu to lietošanai ērtāku un nodrošinātu vietnes drošību. Mūsu izmantotie rīki neļauj mums personīgi identificēt lietotāju, un dati tiek glabāti ierobežotu laiku.
KAS IR SĪKFAILS?
Sīkfails ir neliela datu kopa, ko tīmekļa serveris ievieto Jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad apmeklējat tīmekļa vietni. Sīkfaili kalpo vairākiem nolūkiem: piemēram, tie var palīdzēt mums atcerēties noteiktas jūsu atlasītās opcijas, uzskaitīt vietnes apmeklētājus vai vispārēji uzlabot lietotāja pieredzi vietnē un reklāmas atbilstību.
GOOGLE ANALYTICS SĪKFAILI
Mēs izmantojam Google Analytics sīkfailus, lai analizētu to, kā tiek izmantota tīmekļa vietne, un uzlabotu vietnes efektivitāti. Piemēram, mēs varam izmantot šos sīkfailus, lai noteiktu, vai esat mijiedarbojies ar noteiktu lapu un vai jūsu apmeklējuma laikā nav gadījušās kādas kļūmes lapas darbībā. Šī informācija ir anonīma un netiek saistīta ar konkrētu cilvēku.
Informāciju par iespēju dzēst sīkfailus skatiet šeit https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
VAIRĀK INFORMĀCIJAS
Ja ir kaut kas, par ko neesat pārliecināts, vai jums tas ir vajadzīgs, parasti drošāk ir atstāt iespējotus sīkfailus, ja tie mijiedarbojas ar kādu no mūsu vietnes funkcijām.
Tomēr, ja jūs joprojām meklējat vairāk informācijas, varat sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu [email protected]
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.